Moje amerykańskie zdobycze... Czyli MAMA szaleje na święta :D

Co tu gadać, poniosło mnie...
Złożyłam spore zamówienie u dobrej duszy za wielką wodą, która spełniła kilka moich życzeń i na święta wysłała mi taką oto pakę :D Głównie MAC z dobroci z amerykańskiej Sephory. Doszła też paczuszka z iHerb ale to pokażę później ;)

Tymczasem zakupowy skrót kadrowy, zapraszam :D
Rozpoznajecie ?






Na koniec mój świąteczny makeup, zmalowany na szybko powyższymi zdobyczami :)


Na policzkach róż od Estee Lauder o którym wspominałam TU.



Komentarze

  1. Podoba mi się makijaż :) Czekam na bliższą prezentację!

    OdpowiedzUsuń
  2. jeny az chce Ci to wszystko zabrac hihi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a szkoda z wielka przyjemnoscia bym dala tym smakolyka domek :D ps.przykro mi ale moje rozdanie zakonczylo sie wczoraj o polnocy :(

      Usuń
  3. Makijaż świetny:) zbiory z resztą rownież:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Woow, ileż wspaniałości!
    Makijaż super, taki delikatny, ale podkreślający urodę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same śliczności! I te pędzelki...

    A ja na moją iherbową paczkę czekam już ponad miesiąc :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście z iHerb nigdy nie czekałam dłużej niż 12 dni...

      A pędzelki mmmm.... Moja nowa miłość ;)

      Usuń
  6. ale smakołyki! pokaż szybciutko wszystko z bliska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak tu nie oprzeć się takim wspaniałościom:)

    OdpowiedzUsuń
  8. naked 2 ! :D ciekawe czy ja kiedyś się jej doczekam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno, ja czekałam od dnia premiery i doczekałam się ;))

      Usuń
  9. bardzo ladny make up ;) lubię takie stonowane :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam na poszczególne prezentacje i recenzje. Sporo tego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle wspaniałośći.
    Chetnie poczytam o nich cos wiecej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ooo jakie pereleczki :) super zakupy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow:-D ale ogromna paka. Czy razem z paletka naked2 są pędzle sigmy?? Albo taki 2in1 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta NAKED2 ma pedzel taki 2w1 ale wg mnie za bardzo on się nadaje do makijażu...
      Pędzle Sigmy kupiła na ich stronie.

      Usuń

Prześlij komentarz

Ślad w postaci komentarza jaki zostawisz po sobie jest dla mnie dowodem na to, że blog i treści w nim zawarte są ciekawe i godne uwagi. Dziękuję za każde słowo czytam je z przyjemnością :)

instagram @stellalily_pl