Pierwsze spotkanie z JUVENA MasterCream

O taaaaak... Takie oto cudo o mega zaporowej cenie wpadło w moje posiadanie. Krem który był na mojej liście dość długi czas, kosztuje nie mało ale ma aż 75 ml pojemności. Czy to wystarczy aby przekonać się o tym czy kosmetyk o wartości prawie tysiąca złotych jest wart swojej ceny? Zobaczymy... Mam ogromne przeczucie, że tak.


MasterCream jest gwiazdą szwajcarskiej marki JUVENA. To produkt wszechstronny opierający się na technologi SkinNova, która ma na celu wzmocnienie aktywności komórek macierzystych odpowiedzialnych za samoodnowę skóry.
Producent zapewnia, że skóra po tym kremie odzyskuje jędrność, elastyczność i gęstość a zmarszczki są wypełnione i wygładzone. Brzmi bardzo obiecująco, szczególnie dla osoby po trzydziestce. No cóż jak będzie czas pokarze.  Pierwsze testy zaczynam już dzisiaj.

A... Skład tego kremu jeden z dłuższych ale innowacyjne technologie mają to do siebie, jednak na pierwszy rzut oka nie dopatrzyłam się w nim jakiś strasznych składników więc tym bardziej ciekawość mnie zżera.

Krem pachnie obłędnie! Wiadomo zapach rzecz gustu, ale powiem Wam jedno ten luksus czuć i widać. 

Ktoś zna ten krem? Jestem bardzo ciekawa doświadczeń...

Komentarze

  1. nigdy o nim nie słyszałam także jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na opinię. Cena zaporowa, ale jeśli produkt się sprawdza to może warto nieco oszukac czas...;)

    OdpowiedzUsuń
  3. krzykla: o tak... fajnie by było oszukać czas ;P

    simply_a_woman: Juvena jest bardzo drogą i ekskluzywna marką ale jest ogólnie dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  4. no tak już nawet wygląda jak milion dolarów ;)ciekawe jeszcze jak działa

    OdpowiedzUsuń
  5. I jak sprawdził się ten krem? Interesuje mnie to, bo od jakiegoś czasu zastanawiam się nad jego zakupem. Niecierpliwie czekam na opinię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już niedługo recenzja, zwlekałam tak długo by mieć jak dłuższe doświadczenia z tym kremem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam kilka saszetek tego kremu, od dzisiaj zaczynam testy :-).
    Co mi się podoba po pierwszej aplikacji, to nie szczypie w oczy, a o efektach może za jakiś czas..

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Ślad w postaci komentarza jaki zostawisz po sobie jest dla mnie dowodem na to, że blog i treści w nim zawarte są ciekawe i godne uwagi. Dziękuję za każde słowo czytam je z przyjemnością :)

instagram @stellalily_pl